EvaGeeks

From Encyclopedia Dramatica
(Redirected from Evageeks)
Jump to: navigation, search
   
 
Autism's in his heaven all's right with the world.
 

 
 

—Anno's reaction to EGF

Evageeks.org (often called Evafags or Evafaggots by fans) is a clusterfuck-gay-nazi-jewish-lesbian-pedo-pussy forum dedicated to autism and Nen Geneshit Evanjellyun. it is well-known among other animu fags because they don't really know what the fuck do they talk about and they end up fapping their shit to Assuka Langely Sorryu or random blue-haired dicks and utterly abused waifus.

Categories[edit]

These are the D33P categories you can find in this cum unworthy forum.

Evageeks.org News and Feedback[edit]

Important site and forum bullshit, suicide announcements, and feedfuck goes here. This is where everyone complains about the shitty server with mods or admins. This section used to be called "The EGF attention whoring section dedicated to admins who started this forum and made its server straight from the toilet paper which they used to clean their shitty asses with". Popular threads in this section are:

  • ZOMFG TEH COLCK IS 0.0000001 FUCKING SECONDS AHEAD PLZ FIX THIZ NAO
  • I CANT FAP 2 MAH GAY BOYFRIEND AVATAR CUZ DEY DUN SHOW UP
  • TDSA IS A FAGGOT
  • TDSA IS A BIG FAGGOT
  • TDSA IS THE BIGGEST FAGGOT
  • REICHU IS A SLUT
  • I CANT STAY LOGGED IN OH SHIT I FORGOT TO CHECK THE BOX
A very popular member from Evafags forum

The Editorium[edit]

For discussion of and submissions for the EvaFags Wikipedophilia and gay marriage Commentary. Open to all faggots. Nobody gives a fuck about this section cuz there are enuf cocks to suck already.

Xard showing all his might to the forums.

Evangelion Chit-Chat[edit]

This is a forum for autistic retarded discussion of Evanjellyun. Topics like "HOW LONG IS SHINJIS COCK?" or "WHICH EVA HAS THE LARGEST VAGINA?" belong here. This is the most populated category after the off-topic because members are faggots and don't even know what the fuck is an on-topic thread. The most interesting threads are

  • The Image porn thread
  • My dog watched Evanjellyun, what should I do?
  • Rei Ayasuckmydick > Assuka Sorryu > Homo-Shinji
  • Which character from NGE do you wish to fap to?
  • Assuka is a whore
  • How many holes do Evas have?

Evangelion D33P Discussion[edit]

   
 
Nearly all teenage boys are dumbfucks.
 

 
 

—Quote of some random faggot who regretted about his gay life because he wasted all his childhood to get raped every day by his lesbian sister. Yeah we know your her secret.

This section is only for serious business D33P shits about Emojellyun and features the most autistic kind of posters every day. This is the best place for trolling nerdy raging Evafags with retarded threads like:

  • Which one has the biggest boobs, Assuka or Rei?
  • Which one has the biggest cock, Gendo or Kaji?
  • I LIEK TEH TV ENDING EVN MOAR BETTER CUZ ITS SO FUNNEY REI LUVZ COCKZ LULZ
  • Masturbating on top of a sluts comatose body
  • Where can I get Evajellyun hentai rule 34 doujinshi porn 4 free?
  • Who's worse in bed, your mom or Shinji's mom?

Rebuild of Emojellyon/Fucktards complaining about Rebuild[edit]

What's the point of making an Evanjellyun forum without the Rebuild section? As suggested in the title this section's most popular topics are:

  • DURR DURR EVANJELLYON Q 3.0 SUCKZ!!!!1!!!
  • I GUN FUCKN KILL U ANNO I H8 REBUILD!!!!
  • WTF IS WRONG WTH ASSUKA N MARI R THEY LESBIAN?!
  • NEEDS MOAR MARI RULE 34 DICK ADDITION FANSERVICE
  • Q IS GAY AS FUCK N KAORUW N SHINJI R HOMOS N DEY MAEK SEX ERRD4Y
  • MARI IZ UZELEZZ BITCH Y U NO NEED THIS EVA FCK ANNO
  • Q NEEDS MOAR PEN PEN PENGUIN PORN

Fandom Area[edit]

The place where everyone posts their own wet dream fanfiction about characters of the animu; if you really posted in this section from now on you have the official license to name your nigga's dick, cut it with your fucking scissor and fuck your own mother inside your Evajellyun unit suck-my-dick.

Everything Else Evanjellyon[edit]

There you can pretend to be whoever you want HAI IMMA AMANDA WINN LEE LULZ LULZ LULZ EGF Y U NO BELIEV ITS ME FUCK U ALL and troll Evafaggots whenever you want because that's what they really want, a dick in their big hole filled with shit.

This is what 99.9% of the EGF admins look like.

Completely and Utterly Off-Topic[edit]

The place where Evafags love to talk about how gay their lifes are, pretending to be a whiny homo Oedipus-complex dick bitch autistic boy Shinji Ikari and dreaming of sucking a big huge black nazi cock someday or either talking about any other overhyped fucking shit ecchi animu like HOLY FUCKING DOG SHIT KILL LA KILL! SHITGEKI NO KYOJIN N BOKU NO PICO!!!!!!!1 By their own wiseness they learned to stick their small dicks in their fucking disk drives and decided to make a new video game section cuz they enjoy so much vibrators than anything else.

Eva Graveyard: Where dramafags, cum, useless weaboo faggotry N BLAH BLAH BLAH MLAH MLAH MLAH is put to rest[edit]

YA HEARD DA MODS This is the only section where suicide attempts, pedo material, admin's porn, off-topic shitpost gets locked because admins are too busy playing with their microscopic dicks and finding a good treatment to increase their size to lose virginity at the young age of 70.

How to get banned[edit]

  • Post anything related to 4Chan
  • Post spoilers to troll Evanjellyun nerds
  • Pretend to be Justin Bieber Anno and tell them they're a bunch of dickheaded bitches
  • Say that EVA is for retarded homo kids
  • Derail every thread you find on the forum
  • Post Rule 34 or pics of your cock in the Evanjellyon's Pic thread
  • Find every Sailor Moon fan on the forum and tell them they're the biggest whores in existence
  • Make a thread about dat comatose scene
  • Tell EGF you found a camrip of Enajellyon 4.0 and you're going to give it to them only if they'll show you a huge pic of their mom's vagina.

How to get unbanned[edit]

You FINK EGF admins are the most sophisticated faggots in the world and there's no way to come back to troll those fucktards? Grab a fucking fuckware to hide your IP and use a proxy server to make as many accounts as you want!!!!1!! admins will never even notice that faggot it's you even if you register to the forum with the same username!!!1!!!!1

Evafags gallery[edit]

[Collapse GalleryExpand Gallery]
{{{5}}}



Portalsites.png

EvaGeeks is part of a series on

Sites

Visit the Sites Portal for complete coverage.

Portal anime.png

EvaGeeks is part of a series on

Anime

Visit the Anime Portal for complete coverage.